di pagi hari sabtu

Kerja OH Kerja-Sabtu Day

Assalamualaikum
Selamat pagi sabtu semua..Alhamdulillah..jumpa sabtu.Hujan renyai di pagi hari nie,membuatkan aku malas untuk pergi kerja..Dahlah semalam tak amik wesak day,Hari nie pun kena kerja jugak.Company aku nie meang tak amik cuti wesak..Terpaksa lah bekerja kerana rezeki aku kat sini..Alhamdulillah..
Tentu korang tengah bermalas-malasan di rumah kan..Sedangkan aku da sampai ke tempat kerja..
Nasib baiklah sabtu kerja halfday.Taklah terasa sangat…Hari nie dan Esok memenuhi aktiviti  pergi kerja kahwin..Maklumlah,cuti sekolah nie,Ramai yang ambil kesempatan untuk buat kerja kahwin..
oklah korang,kena sambung kerja skit…
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE