Nagging

Akhirnya Ke Madrasah Nasihun Amin

Assalamualaikum

Entry nie khas untuk anak saudara aku yang sulung..Baru masuk darjah 4.
Selepas membuat dan minta pendapat orang terdekat,Abang aku setuju untuk masukkan anak dia ke Madrasah nasihun Amin..
MADRASAH NASIHUN AMIN
Memang berat untuk melepaskan anak ke sekolah berasrama nie..Tetapi demi kebaikkan anaknya,abang aku membuat keputusan nekad untuk hantar anaknya ke Madrasah nie.
Bukan la sebab xmampu nak menjaga anaknya itu,korang kan sedia maklum budak2 sekarang nie,Terutama yang duduk kat bandar nie..Risau jugak kan?
Mase 25hb tu da pun membuat pendaftaran.so hari ahad hari tu aku ikut sebab nak hantar anak sedara aku nie.
Saja nak lawat kawasan…
Moga dia jadi anak yang soleh dan boleh menjadi anak yang berguna..
Sedih bila tinggalkan die kat situ..Mak ayah die jangan cakap la…sedih ya amat..maklum la tak pernah lagi berenggang lagi dengan family.Nie ambil masa 3-4 tahun jugak..
Antara kawasan di Madrasah Nasihun Amin
aku xsempat nak amik pic kat situ..almaklum la…takut orang tengok2 aku dok snap pic..
nie aku amik dari goole…
Kalau korang nak tinjau-tinjau aktiviti madrasah nasihun Amin nie bleh la lawat di MADRASAH NASIHUN AMIN
Kepada korang yang nak menyumbang sedikit sebanyak boleh la gi website nie..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE