Nagging

Mendaftar dengan Keek

Assalamualaikum


Saja aku nak bagitahu kat korang yang aku baru mendafta sebagai ahli Keek..
Tapi aku xde pun nak upload video lagi..Aku pun tak ingat kat mane aku boleh terjumpa wb nie..
Tapi pada korang yang mendaftar tu jangan lupa follow aku ea…boleh ler aku follow korang balik…tengok video2 korang yang lucu tu..boleh buatkan aku tersenyum..
sekarang nie aku dok follow artis pebret aku..dato’ SITI NURHALIZA..aku memang suka gile kat die.
so korang jangan marah la.
suka tengok video2 dari dato’ ct
jom la korang daftar KEEk
http://www.keek.com/
tu je aku nak bgtau
bye…
jgn lupa klik iklan kat bawah nie ye…tq

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *