Suka Hati

Entry Ape Nie

Assalamualaikum


Memang ketandusan idea nak mengarang entry hari nie..Sebabnya hari nie kepala memang semak dek kerana sakit kepala yang kekadang timbul tenggelam ni..
Penyakit perempuan begitu la…Setiap kali datangnya hari-hari tertentu semua serba xkene..
Tapi berupaya jugak melakukan tugas seharian walaupun dalam keadaan yang x berapa nak sihat..
Tau tak wanita tu bukan saja hanya bekerja di pejabat,tetapi jugak di rumah..Wanita aka ibu or suri rumah nie hanya berehat pda waktu tidur jer..Jadi nak mengingatkan Kaum ADAM tu,Rajin-rajin ler tolong isteri or ibu korang kat rumah tu ye..Jangan nak bersenang lenang jer nak tengok bola..
hehe..tetibe terkeluar entry macm nie..Nasib ler kaum Adam…Wanita memang macam nie,Mulut memang x reti dok diam..Tapi mereka PENYAYANG ok!!!!
Kalau korang rase ape yang aku cakap nie x betul,cube dalam satu hari korang tilik isteri atau ibu korang..Kira masa rehat mereka..Then baru korang tau betul ke x ape yang aku cakap nie..
Huh!!! da xde selera nak makan hari nie..Mee goreng tapau pagi tadi pun x berhabisan.Sesiapa yang lapar tu boleh tolong habiskan mee nie ye..
Sekian..Entry Gile…haha
bye
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE