Nagging

Boleh ker Nak Berdiet Nie

Assalamualaikum

Wah!!!! sebut pasal nak berdiet nie ,memang ke laut ler..Cube jugak nak berdiet,cube untuk tidak mengambil nasi,tapiii……………satu hari xmkan nasi da pening-pening lalat da kepala nie..Usaha untuk minum cereal 2 in1 tu..tapi klu satu pek macam xckup lak..Bile da start buat keje mula la dok pakinson..
menggigil jari nie nak tekan keyboad…haduuiii..
Perut da macam pregnant 3 bulan..haha…kalau tengok betul2 la..tapi sentiasa cover perut bile pakai baju yang menampakkan bahagian perut..haha..lemak 2 tu memang degil..
Nak buat azam untuk kuruskan badan pun payah..sebab degil tahap melampau..Bile dekat rumah mak da bising kalau x makan..Nak amik hati kene la makan jugak..tu pun bile nampak lauk sedap..hilang segala diet..
Tolong Daku!!!
Malas nak beli ubat-ubat kurus yang ade kat pasaran nie..bukannnyer ape..ubat tu memang ler mujarab..tapi yang x mujarabnye bile orang yang makan tu x berdisiplin langsung..macam aku!!..so xgune ler nak beli ratus2 pastu pemalas…kau ADoooo..
nak berdiet secara sihat..nak gi berlari,xboleh da sekarang nie ,al-maklum la kaki da sizen..(korang faham ke x ape sizen tu..haha).
Stress skrg nie sbb period kembali x stabil sejak kebelakangan nie..hadoooiii..
cube untuk maintain kan hormon..tamo stress2…nak baby cepat nie..haha..ubat da telan ..ape nak buat tak taulah..
klah nak sambung tido…adoooiii
bye
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE