Uncategorized

Wahh..Dah Angka 6 di depan!!!

             
Tapi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itu bukan persoalannyer…Bukan la nak riak tengok follower ramai cenggini..(perasan,,baru sikit la..Lyssa lagi banyak hahaha)Tujuan bina blog nie bukanla untuk glamour mengalahkan retis..(artis der)Tapi untuk kita mengeratkan dan memperbanyakkan lagi perkongsian isu2 semasa,islamiah dan pengajaran dan pembelajaran yang mane sekarang nie hanya ada di alam siber..Kebanyakkan blogger yang follow blog nie,rata-rata memang ler pelajar..
Bangga dengan mereka yang xpernah jemu-jemu mempelajari dan mengajar kita bagaimana untuk kita bina blog,berblogging dan sebagainya..Banyak ler sangat info yang kita pelajari dalam dunia blog nie..
Ct pun di ajar dari mereka-mereka yang masih muda dalam membina blog nie..Terlalu banyak sekarang nie tutorial2 blog datangya dari blogger muda..SYABAS anak muda sekarang nie kan..
Daripada keluar bersosial xtentu pasal..Baiklah berblogging..Ade jugak la faedah nyer…Lagi satu kalau kita pandai,blog pun boleh menghasilkan sumber pendapatan ok…
huh…cukup la bebelan hari nie,,,sesambery nak tunggu jam detik 2.45 untuk ct PULANGGGGGGG!!!
Thanks follow blog saya..kalau singgah tu klik la iklan2 kat bawah nie..Nak beli banglo ni..hahaha

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *