KSD

Terlepas Suda

                             
Gara-gara x mendengar kata dokter tu ari..KSd da pun terlepas untuk mengmbil Pil Subur..Aloha…Sepatutnya pil subur tu di ambil pada hari 2 datangya period..La nie da terlepas 2-3 hari dah..Sungguh hampa,
Sebelum nie memang period KSD xstabil..Sudah 3 bulan x datang period..ingat ler da pregnant..Tapi hampa sesangat bile test,-ve..bukan +ve..alahaiii…
So nak la nie da buat reminder untuk pergi jumpa dokter bulan depan..Satu lagi langkah untuk hamil..Harap-harap usaha untuk kearah itu berhasil..Al maklum ler umur makin meningkat..
Memang KSD banyak membaca forum2 tentang kehamilan.Ada sesetengah orang bgtau yang pil subur tu perlu di ambil dengan nasihat dari dokter..Dan ade jugak yang kate beli jerk kat farmasi..Tapi kalau berisiko macam mane…???So bila difikirkan balik,baik la mintak pandangan DOkter..
kanak-kanak or remaja..tolong jadikan ini hanya sebagai info yerk…Tidak dibenarkan mengikut  haha…
Harap-harap boleh hamil cepat…Seronok bila tengok orang pegang baby…

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

  • iyka syafika

    semoga akak dikurniakan anak..akak xcube ambil anak angkat?mne la tahu boleh dpt anak sndri pulak.rmai org ckp nnty blh mengandung.badi ke apa org pggil..=)

    ps: akak…buang verification ni blh?cm ssh je blogger nk komen akak nya blog.hihih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE