KSD

Rumah Idaman

                               
Kalau nak dicerita pasal rumah idaman nie,rasenye ramai yang dok angan -angan nak rumah macam kat bawah nie kan?Yang mewah dan mempunyai pelbagai kelengkapan dan yang paling penting havoc gitu
Mesti la ade swimming PoolsPersekitaran rumah yang besarRuang tamu yang luasPerabot dalaman yang cantikBilik air yang besau dan cantikBilik tidur yang cantik
Wahh..semua tu angan-angan kita..waduh….memang seronok kalau fikir angan-angan nie kan?Tapi pada dasarnya cukuplah memiliki kediaman rumah yang sederhana tetapi selesa.Mengikut kemampuan diri kita sendiri..Lagi la sekarang nie harga rumah naik mendadak mengikut peredaran semasa kan?Sebuah rumah kos rendah pun harganya Rm-60-70k..Ada juga la sampai 200k. Tu belum kos rumah mewah lagi kan..yang macam artis-artis or orang terpengaruh..hehe..Tpi bile ade duit,semuanya sekelip mata.
Tapi bagi KSD mengimpikan sebuah rumah kampung yang sederhana.Kenapa KSD pilih rumah kampung ek…macam nie ke..sejuk mata memandang kan?
Sebabnya bila duduk kawasan kampung ,mestilah banyak pokok-pokok hijau yang sedap mata memandang.Lagi satu ada la jugak kawasn tanaha yang boleh bercucuk tanam..boleh ler aktiviti mengeluarkan peluh pepagi tu kan..contohnyer macam ler kita menyapu laman rumah kita,tu pun sambil menghirup udara yang segar..
Insyallah..moga impian jadi kenyataan

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.