KSD

Honey Star yang enak Di makan Begitu saja

                                     
Sape suka makan HONEYSTAR nie…Angkat kaki tangan..haha..Mungkin la usia KSD macam nie memang kelakar je nak cerita tentang makanan nie kan.Ape taknye..selalunya di makan oleh budak-budak,kanak-kanak,remaja-remaja pra remaja saje.Tapi hakikatnye Makanan nie boleh di makan oleh sesiapa saje.Termasuk diri KSD tau..
Takde pun dalam kandungan makanan kat situ or mane -mane label yang tertera amaran dewasa xboleh makan kan..Yang penting ia sedap dan halal di makan .tu saje ..yang lain xnak amik tau..Mybe sedap di makan dengan susu ,dan ade jugak yang makan macam tu jerk..macam makan cekedis..hahaBanyak lagi perisa yang boleh didapati di pasaranMeh tengok perisa ape..

NESTLÉ HONEY STARS

Yang penting apa saja yang dikeluarkan Oleh Nestle sedap dan berkhasiat..
Nak tau lebih lanjut korang klik la sini..tolong klik sini ye…x amik mase lame pun..korang jugak yang untung..haha>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>NESTLE

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE