RESEPI

Kisah Si Apam POlkadot

                       

Trend dunia kuih muih sekarang nie tentang apam polkadot..Kecil molek kuihnya…Bermacam corak dan rekabentuk si penggemas apam polkadot nie..Bukan polkadot ajer sekarang nie,Banyak jenis yang kite dengar tentang apam nie.

Macam tu jugak KSD la,Kekadang teringin nak buat apam polkadot yang sekarang nie digilai ramai wanita2 kat luar sane.Bukan kesukaan untuk makan,tetapi untuk mencipta apam nie,Mereka bentuk apam ini dengan gaya tersendiri.

Geram tengok kecantikkan apam ni,Maka terbuka hati KSD untuk sama membuat apam nie.

Memang 1st time buat apam polkadot nie,bancuhan dan acuannya memang xsusah mane pun,Cuma nak menghias nyer je la memerlukan daya kreativiti tangan seseorang tu..Macam KSD nie Baru nak belajar nak medekorasikan apam..haha..

penyediaan berwarna warni gitu

nie da get ready nak kukus..

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Taraaaaa…..da siap pun…
dan dihidangkan
kalau korang nak respi nie, boleh klik sini >>>>> My Resepi <<<<<  

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE