KSD

Masih Lagi Kisah Si dairy

                                      
Munink,sambil menghirup nescafe kat sebelah nie, dok adjust2 ape yang patut kat blog nie..Hah..lupe plak nak amik pic sebelum background terbaru nie..Sebabnye semalam sis tersalah upload background ler..habis seme x cantik..adoyaiiii..
Nasib baik la ingat Si Lyssa nie..Die ade buat tutorial background..so dari situ KSD amik ler satu.Lyssa KSD amik tau..hehe.. Tengok ler cantik ok x..KSD amik vertical stripes background..emmm..cantik jugak la…heheso korang jangan lupe tengok yerk…da alang2 tengok tu klik sekali kat anak panah besau-besau KSD buat

 

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

  • Lyssa Faizureen

    jangan ambik hati tau . Sorry . Harap kalau boleh besarkan sikit saiz tulisan ye . Terlampau kecil .

    Lyssa ni siapa lah nak menegurkan . Tapi , untuk kebaikan awak dan keselesaan pembaca jugak . hihi 🙂
    PEACE ~

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *