Uncategorized

P>E>N>A>T

                         
Lately nie badan memang rase sangat letih…rase sentiasa nak baring atas katil…Macam pekerja buruh yang buat keje berat pulak…Emmmmm….pembawakkkan kot…hehe..perasan…ade ker….
xboleh nak ditentukan lagi selagi x wat test..Bukannye tak mau buat..Tapi En.Husband kate nanti dlu…jangan cek awal-awal takut kecewa..huh..iyolah tu..Den nie lagi kecewa tau..Almost 2 months la xdtg period..lagi bpe hari jerk…Nak jugak wat test tu…Sebab badan xrase mcm dlu lagik..suke melepek jerk…cepat penat…perubahan da ade..tapi cume x confirm jerk…
Sebabnyer seblum nie,Period x teratur selepas kahwin…so,xboleh la nak agak kan..Semua keje rumah da kene buat…Dulu kebanyakkan nyeribu mertua yang buat…ha..padan muke ko tuh..rasekan…haha..Barulah berdikari namanyer…Macam mane rajinnyer husband aku nie menolong membuat kerja rumah bersama-sama,walaupun disuruh baru buat…aiyakkkk…Oklah tu..Thanks ye En,Husband

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *