Nagging

Bebelan

                                                                              Assalamualaikum
Selamat tengahari,hari nie aku halfday,pi bank amik pencen mak mertua,bestnye dok umah pun dpt duit..hehehe..

Pastu gi klinik Pasir Gudang,Igtkna dpt buat buku untuk gi umrah,,,Entah ape ntah name buku tu,aku pun xtau…
Tanye punye tanye rupenye diorang tak tau.Emmmm…biaselah orang kerajaan,ade yang berhemah…ade jugak yang ntah pape jerk jawapan diorang bg…adoyaiii…tp xboleh salahkan mereka kan?What Ever..
Aku da pening kepala,Nak pergi buat umrah pun skrg nie byk prosudernye…ajer la…macam-macam dugaan la kan kite kene tempuh bile nak buat kebaikan nie…ayoooo…

Igtkan sempat la nk pi sane buat,emmm..hampeh..suami pun tak tau kt mne nk buat..nasib baik ade la hamba Allah nie tolong bgtau kt mne nak buat buku tu..Tapi xsempat la jugak nk pegi…Kesian mak aku..
Xpelah mak,nti klu kita tau tempat tu kite gi lagi…sy cuti lagi..hahaha…

So,masuk halfday,sebelum masuk tu aku makan dlu,kenyang kan perut yang da mula menyanyi nie…pas makan bru la aku masuk opis nie..Pening kepala..adoiiiii..tu yg benci klu keluar tengahari,mesti skit kepala..

dah la dlu..kene buat keje…nti boss marah…memang aku kesah…

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

2 Comments

  • Siti Rohaida

    deret tabung haji kt mne tu Cik Nur,
    mse tu mak sis da buat injection utk ke mekah,then kene buat satu buku pulak utk pelepasan visa,,mmg sis da tgk buku tu,sis da tnye klinik tu tp
    die kte klinik kerajaan nie xbuat..die sruh pergi pejabat perubtn kt jln abu samad..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE