luahan hati

Apa Dah Jadi

                                                              Assalamualaikum
Hari-hari yang memboringkan aku kt tempat keje..Mengadap foreigner2 yang kadang kala xreti bahasa..
Huh!!! Si HR nie pun satu..bukannye nk interbiu dulu budak-budak foreigner nie..Boleh ke x cakap b.Inggeris..
Dah aku bercakap macam ayam ngan itik..ajer sengal..kadang-kadang tu sakit kepala melayan karenah diorang nie..APEE DAAAAAAAAAAAAA…..

Dah la Dept aku nie xckup manpower..xreti-reti nak tambah..aku yang jadik clerk nie sampai da jadi storekeeper melayan diorang yang nk amik barang nie…

Dept aku nie selalu di anak tirikan…mencik….xsuke..suke hati diorang jerk…da la g gaji ciput..cam ciput sedut…
xpe-xpe..haha…klu korang bg aku gaji cenggitu…cenggitu la aku wat keje…ajer cincai ..
Ape nak jdi la dengan compny aku nie..untung juta-juta tapi kedekut…..

SEkian Luahan Hati Saya pada company saya..
suka hati korang la nak gelak ke..nak kutuk ke…
ade aye kesahhhhhhhhhhhhh..hahaha

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE