• Semasa

    Siapa Dia

                                                                           Assalamualaikum Hari nie  Eda mula mengenali seseorang yang baru dikenali hanya dengan menyaksikan ceramah beliau di Youtube..Mungkin ade segelintir yang mengenali Beliau,Termasuk juga Eda..Pernah tak korang tgk saluran TV Alhijrah tu..Bg eda pernah la tengok dan pernah eda tengok slot selama 30 minit tu beliau mengajar cara mengambil wuduk dengan betul..  Ingin eda berkongsi sesuatu yang perlu dikongsi untuk anak-anak muda sekarang nie dan eda sendiri tentang pentingnya kita mempelajari sesuatu yang bernilai yang tidak…

  • About me

    Pasta Vs Pasta Pizza

                                                                     Assalamualaikum Hari Ini Hari Ahad..mane selalunye tempat yang korang pegi berjalan-jalan ek.. Hari nie still xde plan pi mane2 pun..Cik Husband dok Sibuk Buat assignment terakhir.. Entry nie xde kene mngena pun ngan kisah jalan-jalan hujung minggu..haha.. Igt nk Balik Kota Tinggi(tempat tumpah darah)haha..ye ker… Pasta…Dok kerana suke sangat tengok cite pasta korean tu..huh..dok sibuk la ajak En.Husband tu makan pasta..Macam mengidam pulak…giler sangat.. Last-last termakan pujuk rayu Si Ister untuk makan jugak pasta tu yeye..dapat jugak..hahaha.. best..hihihihi….cam…

  • About me

    Xde Mood

                                                                        Assalamualaikum hi Korang..Eda xde mood la sekarang nie nk taip entry..tatau kenapa…sibuk sejak2 nie….penat… emmmm…kene amik vitamin nie…antibodi da lemah… takut …………………… so korang…next time eda wat entry..betul-betul tatau mau tulis ape lagi da..wlupun ade idea…. bye ols…

  • iklan

    Say goodbye to em’ mozzies

    Say goodbye to em’ mozzies Brief: RM112 instead of RM238 for 2 units of SleepPeas Mini Mosquito Trap from Peninsula Industrial Resources [53% OFF] Having restless nights due to mosquitoes? Tried everything but yet still can’t get your beauty sleep? Mosquitoes are not only annoying but they can be very dangerous to your health.  Now you can have a peaceful slumber with the SleepPeas Mini Mosquito Trap from Peninsula Industrial Resources.It is environmentally-friendly and not as dangerous as other anti-mosquito traps.It’s also easy to use,just plug it in and switch on for long lasting protection against mosquitos.  You can now get the SleepPeas Mini Mosquito Trap for only RM112 and…

  • Uncategorized

    ♥ Lara Hati ♥

    Hanya sampai di sini sahajaKisah cinta kita berduaTiada daya selamanyaTerhenti di sini Biar ku pujuk hati iniMerawat rinduku sendiriSetelah aku kau lukaiSedangkan kau tahu Kasih aku hanyalah untukmuTiada lain dalam dirikuTakkan berubahwalau dipisah laut biru Cinta aku hanyalah untukmuTak pernah goyah, tak pernah jemuTakkan terpadam dalam hatikuIa milikmu, percayalah Mungkin sudah suratan kitaTerpisah sebegini sajaPasti di satu hari nantiKu jejak bahgia Kasih aku hanyalah untukmuTiada lain dalam dirikuTakkan berubahwalau dipisah laut biru Cinta aku hanyalah untukmuTak pernah goyah, tak pernah jemuTakkan terpadam dalam hatikuIa milikmu, percayalah Mungkin sudah suratan kitaTerpisah sebegini sajaPasti di satu hari nantiKu jejak bahgia