History

Teringat Dolu-Dolu

Assalamualaikum…..wassup blogger..haha..kali kedua di hari yg same berblogging..
Ajer….
Dah pukul 11.07 minit malam..mata masih xmau tido…si hubby dok sibuk main game zombie..malas nk berebut pc ngan die..masuk blik…bukak lappy..pki broadband…nasib baik ler line ok..kalau tidak mau tanggal kepala kerusi dok berebut…
Si hubby sruh tido…esok nk bangun pagi…pi keje…HUARGHhhhhhhhhhhhhhhh…Bestnyer kalau xkeje kan..dok rumah goyang kaki…hbis perut nk goyang ker…perut nk kene isi jugak….isi je ngan air…haha…opsssss…ape aku melalut nie…entry nie mmg saje2 aku buat..hentam keromo je sebelum aku tido…ape korang buat sebelom korang tido ek….
Kalau dolu- dlou punye cite ,time nk tido mesti aku habiskan mase dengan novel2 aku tuh…paling aku suke adelah novel Ombak Rindu…Tu la yang wat aku boleh tido…
tapi sekarangggggggggg..bukunye tatau ke mane….huhu..mak boleh tak tolong carikan..rindu sudaaaaaaa…

Yang lain tu ade la..tp OR adalah buku pebret aku..di mane kau buku..
bestnyer dapat bace lagi….

Harap ketemu lagi..nk mimpi jadi izah jap…alloiiiiiik…..nunite

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE